zaterdag 14 maart 2015

Elke dag een werk!

Het is te lang geleden dat ik regelmatig met kunst bezig was. Af en toe maak ik iets maar de andere dingen in het leven werden belangrijker. Nieuwe baan, nieuw huis. Zo kan ik niet groeien. En dat is toch mijn doel. Het idee van een extern atelier heb ik naast mij neer gelegd en ben gelukkig in mijn atelier in ons mooie nieuwe huis.  Waar het op neer komt, ik wil meer maken. Tijdens de kunstacademie ben ik erachter gekomen dat wanneer ik maak, ik verder kom. Denken is voor mij stilstand. Dus heb ik bedacht dat ik vanaf maandag 16 maart elke dag iets maak en het post op mijn blog. Het hoeft geen geniaal werk te zijn want het gaat om het proces van de ontwikkeling. Met deze blog heb ik een stok achter de deur. En geen excuus is meer mogelijk. Kunst vergt discipline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten