dinsdag 2 april 2013

Groenlicht!!!

Groenlicht!!!
Jawel het stoplicht is op groen komen te staan. Ik mag afstuderen in juli!
Het bevende gevoel van zenuwen en slapeloze nachten zijn voorbij. In die plaats gekomen is het opgeluchte maar onbestemde gevoel van het naderende einde van de jaren op de Kunstacademie met een grote K.
Geen idee van wat komen gaat, mijn veilige atelier, de sfeer en de familie die het is geworden ga ik en gaat mij verlaten. Een nieuw begin maar ook een enorm eind, van vier ongelooflijke fijne jaren. Jaren van afzien, keihard werken, persoonlijke tegenslagen en teleurstellingen maar ook een periode van groei, verbazingen over mijn eigen kunnen, hoogtepunten van geniale ingevingen en de persoonlijke steun van studenten en docenten. We hebben het altijd samen gedaan, mijn klasgenoten en ik, mijn docenten en ik, mijn ateliers en ik en deze context en ik. Een nieuw begin, beginnend met ik en ik.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten